torsdag, april 15, 2010

Prag i bilder

Vi fick bröllopssviten, vi hade inte bokat den utan ett dubbelrum deluxe
men jag var ganska nöjd ändå.
Sevärdhet

Söta djur
Mysiga restauranger och pubar
Häftig utsikt
Nattliga promenader på regnvåta kullerstenar
Blommande magnoliaträd som doftade fantastiskt
Lite solande på en parkbänk innan vi åkte hem igen

Sen såg vi Pontus bror Emils dubbelgångare på Karlsbron. Så konstigt att jag smygfotade, Pontus fick låtsasposa framför ett helgon medan jag zoomade över axeln på honom. Sneaky.

2 kommentarer:

Therese sa...

Skrattar IHJÄL mig åt Emil-lookaliken!! De andra bilderna var också fina...

Kaffekatt sa...

Jag och Pontus har skrattat åt den här bilden hela resan (vi tog den första dagen), det är som om någon försökt klä ut sig till Emil inför en maskerad. Hehehehe